Tilbage til hovedside

15-02-2001.

Offergård

Kl. 15.00 - 17.30

Vind frisk NV. 5 grader. Solskin.

Lavvande.

1 ørred kl. 15.00. Rød/sort blink.

1 ørred kl. 15.30. Rød/sort blink.

1 ørred kl. 16.00. Rød/sort blink.

Dagen var begyndt med dis, men hen på formiddagen var solen kommet frem, og om eftemiddagen var der fint solskin, omend en smule diset. Der kom rolige, men nogen gange store, dønninger ind fra venstre. Vandstanden var rimeligt lav, det dækkede akkurat det store skær. Vandet var klart.

Ole stillede sig ud på stenene til venstre for det store skær, og jeg gik hen til de store sten der ligger lidt længere til venstre. Det gav ikke noget, så vi byttede plads. Ole tog et kast på halvvejen, og havde en fisk på i et øjeblik.

Jeg kom kun lige ud på stenene, da jeg ud over skærene til venstre for det store, fik en fin blankfisk på 2,9 kilo. Jeg gik ind med fisken, fik en kop kaffe, og gik derud igen. Denne gang havnede jeg ude på skæret lidt uden for stenene, og der fik jeg så hug på endnu en blankfisk samme sted. Denne gang en på 2.2 kilo.

Ole kom hen og fiskede med på skæret. Jeg gik ud på selve det store skær, og fik bid endnu en gang samme sted. Denne gang en udleget, men stærk, fisk på ca. 2,5 kilo. Den blev genudsat.