Tilbage til hovedside

Kl. 09.45 - 12.00

Vind hård S. 3 grader.

Overskyet/regn. Normal vandstand.

1 ørred kl. 10.30. Rød/sort blink.

1 ørred mistet kl. 11.30. Rød/sort blink.

Vi har stadig nattefrost, og det er blæst op til at være hård vind fra syd i løbet af natten. Der var kraftig sidevind og der kom store bølger, så det var svært at styre grejet.

Jeg startede lige neden for vejen, og fiskede med vejret mod Hvide odde. Det gik de steder hvor jeg kunne komme ud og gå udenfor brændingen, så fik jeg heller ikke så meget møg på blinket. Lige som jeg var kommet forbi nordspidsen af odden, begyndte der at være lidt mere føling med grejet, og der fik jeg så hug langt ude i kastet. Jeg landede og genudsatte en udleget ørred på ca. to kilo.

Jeg fiskede videre hen til revet ved Villa Nova uden at mærke noget, så jeg gik tilbage til Hvide odde, for at prøve på nordsiden igen. Og der fik jeg hug, langt ude i kastet af noget der godt kunne føles som noget med lidt størrelse på, men den røg desværre hurtigt af igen.

Jeg forsøgte nogen kast endnu, uden resultat, så fiskede jeg lidt henover revet syd for odden, og forsøgte at få anbragt nogen kast ud for der hvor vejen kommer ned til stranden, før jeg erkendte at der ikke var meget styr på grejerne i det vejr, og kørte hjem.