Tilbage til hovedside

08-02-2001.

Antoinette.

Kl. 15.00 - 17.15

Vind jævn -hård S. 4 grader. Sol/skyer. Normal vandstand.

1 ørred kl. 16.15. Rød/sort blink.

1 ørred mistet kl. 16.30. Rød/sort blink.

1 ørred kl. 17.00. Rød/sort blink.

Temperaturen er steget, så de par dages sne var hurtuigt overstået. Tog til Antoinette efter skole. Vinden kom kraftgt langs land fra syd, og der kom pæne bølger ind. Vandet var stadig pænt klart, dog flød der lidt snavs rundt. Jeg fiskede lidt på revet før Hvide odde, men der var ikke meget kontakt til grejet med den kraftige sidevind. Jeg gik nord om odden, der gik det lidt bedre med rygvind, men der var ingen fisk. Derfor gik jeg hen til starten af Næbbe bugt.

Der stod en, så jeg nøjedes med nogen kast i den nordligste ende af bugten. Så ville jeg gå tilbage til Hvide odde, men ville lige prøve lige ud for der hvor vejen ned til stranden ender. Jeg gik et stykke ud, og i et af de første kast, godt ude i kastet, fik jeg en udleget fisk på ca, 1,3 kg der blev genudsat.

Derefter gik jeg videre til Hvide odde, og stillede mig på en god sten der ligger lidt ude i vandet ca halvtreds meter efter den store sten. Der fik jeg hurtigt hug, også godt ude i kastet, men mistede den igen kort efter. Derefter mærkede jeg ikke mere der.

Da solen begyndte at gå ned, ville jeg så lige prøve en gang til der hvor jeg fik den forrige. Og rigtigt nok. Lige inden det blev mørkt, fik jeg en til, lidt mindre end den forrige, og desværre også en udleget, så den blev også genudsat. Men der går ikke lang tid før de er gode igen, de er ved at se velnærede ud igen.